Hoe krijg je een platte buik 100% Effective

Hoe krijg je een platte buik Het eerste wat je moet doen is stoppen met smoesjes verzinnen waarom je het niet kunt. Je moet gewoon een manier vinden en het is allemaal aan jou. Er zijn veel verschillende manieren die mensen hebben gevonden succes met, maar wat het belangrijkste is dat JIJ iets nieuws te proberen!

10 effectieve tips:Hoe krijg je een platte buik

Eet veel oplosbare vezels

Oplosbare vezels zijn koolhydraten die ons kunnen helpen ons langer vol te voelen, wat betekent dat ze onze voedselinname verminderen door het minder waarschijnlijk te maken dat we tussendoor of gedurende de dag snacken als we honger hebben. Een studie toonde een toename van 10 gram tot 30% vermindering van de tailleomtrek bij mensen met het metabool syndroom / obesitas

Vermijd voedingsmiddelen die transvetten bevatten

Alcohol is niet alleen een sociaal glijmiddel en kan zowel goede als slechte effecten hebben op je gezondheid. Uit een studie bij 2.000 mensen bleek dat degenen die zwaar dronken een verhoogd risico hadden op het ontwikkelen van centrale obesitas – wat leidt tot overtollig gewicht rond de taille (11trusted source12). Beperking van de alcoholinname helpt de buikomvang te verminderen door de opgeslagen calorieën te verminderen in meer gelokaliseerde gebieden zoals onder het ribbenvlees of tussen de heupbeenderen waar vetcellen zich bevinden.(1)

Drink niet te veel alcohol

Een eiwitrijk dieet helpt je niet alleen je spiermassa te behouden terwijl je gewicht verliest, maar het verhoogt ook de stofwisselingssnelheid doordat het helpt de eetlust te remmen en een gevoel van verzadiging te bevorderen. Daarom zal het innemen van één goede bron per maaltijd gunstig zijn voor al diegenen die een effectieve manier willen om in vorm te komen zonder hun geluk op te offeren!

Eet een eiwitrijk diet

De manier waarop je reageert op stress kan invloed hebben op je taille. Studies tonen aan dat cortisol, het hormoon dat vrijkomt wanneer we angstig of gestrest zijn over iets in ons leven, ons hongergevoel doet toenemen en ons aanzet tot acties zoals meer eten dan gewoonlijk, wat niet altijd gezond is voor iemand (19Trusted Source 20 TrusetdSource). Een grote buik kan genetische factoren zijn maar ook afhankelijk van dieet; bijvoorbeeld een lagere inname van koolhydraten is in verband gebracht met het opslaan van minder glucose in de buurt van iemands “middelste” regio(21Trustedsource) . Yoga/meditatie activiteiten helpen bij het verlichten van gevoelens van angst door het verlagen van de bloeddruk terwijl het mensen de tijd geeft om weg te blijven van technologische schermen zoals telefoons-alle reguliere prachtige voordelen die in deze praktijken gevonden worden

Verminder je stressniveau

Gestresseerd? Het blijkt dat je stress ernstige gevolgen kan hebben. Studies tonen aan dat cortisol, het hormoon dat vrijkomt bij stress, de eetlust en de vetopslag in ons lichaam doet toenemen(19Trusted Source 20 Trusetd Source). Een grote tailleomtrek kan genetisch zijn, maar het hangt ook af van het dieet – bijvoorbeeld een lagere inname van koolhydraten is in verband gebracht met minder opgeslagen glucose in de buurt van het midden(21Trustedsource) . Yoga of meditatie zijn twee aangename activiteiten die het teveel aan huid als gevolg van dagelijkse beslommeringen helpen verlichten

Eet niet veel suikerhoudend voedsel

Suiker kan een groot probleem zijn. Het veroorzaakt gewichtstoename en zelfs hartaandoeningen, diabetes type 2 of leververvetting! Maar dit geldt niet altijd voor alle soorten suikerhoudende voedingsmiddelen – gezonde natuurlijke zoetstoffen zoals honing moeten alleen met mate worden geconsumeerd omdat ze ook een effect hebben op de bloedsuikerspiegel (25Utah State University 26).

Doe aerobe oefeningen (cardio)

Van kokosolie is bekend dat het de stofwisseling stimuleert en de omvang van de taille vermindert zonder dat u uw dieet hoeft te veranderen. Studies tonen aan dat het kan helpen bij abdominaal gewichtsverlies voor sommige mensen die niet veel spiermassa hebben (41Trust Source).

Vervang een deel van je eetbare vetten door kokosolie

Kokosolie wordt veel gebruikt in de keuken omdat het urenlang verhit kan worden zonder dat het een vette bende wordt. Dit betekent dat je niet hoeft in te leveren op smaak of kwaliteit wanneer je je eten bereidt met dit ingrediënt, waar ik dol op ben! En er zijn nog veel meer voordelen: studies tonen aan dat middellange-keten vetten uit kokosnoten de stofwisseling kunnen stimuleren en de tailleomvang kunnen verminderen, terwijl ze sommige mensen ook helpen om buikgewicht te verliezen (41Trust Source)..

Voer krachttraining uit (gewichtheffen)

De voordelen van weerstandstraining zijn legio en kunnen u helpen uw spiermassa te behouden of te vergroten! Krachttraining helpt ook het glucosemetabolisme te reguleren (42Trusted Source). Onderzoekers van het University College Dublin ontdekten dat tieners met overgewicht die zowel aan gewichtheffen als aan aerobe training deden, aanzienlijk meer buikvet verloren dan degenen die slechts in één categorie trainden.

Zorg voor veel goede nachtrust

De beste manier voor mensen die aan deze symptomen lijden of een risico lopen, zoals zware alcoholisten, is slapeloosheid te voorkomen door deze richtlijnen te volgen: 1) Houd uw kamer koel en donker tijdens de nachtelijke uren(60); 2) Neem een warme douche 15 minuten voor het slapengaan; dit zal u helpen ontspannen3a ) Zorg ervoor dat je matras op een echte vloer ligt in plaats van boxsprings(51)) 3b). Overweeg het gebruik van oordopjes als snurken regelmatig de slaap belemmert4e ). Oefening! Het helpt stresshormonen dalen die het makkelijker kunnen maken om in slaap te vallen

 

By lezan_21dcdn

Leave a Reply

Your email address will not be published.